lørdag 24. oktober 2009

Digital foto


På dette biletet frå ferien i Marbella, i breddeformat, er motivet plassert i midten. Biletet har ei tre-deling i forgrunn, mellomgrunn og bakgrunn. Avstanden gjer at det vert mindre fokus på personane.
Lyset kjem ovanfrå, og gir skugge på ansikta til personane på biletet. Det er brukt eit kompakt Sony digitalkamera. Fokuset i dette biletet vert for meg horisonten, aktiviteten i sjøkanten blir sekundært.



Her har eg redigert biletet i Picasa. Horisonten er justert, og biletet har fått klarere farger og meir glød.
Det er lett å ta heilt av med redigeringsverktyet! Veldig artig!


Her har eg plassert motivet i høve til tredjedelsregelen. Her prøvde eg eit anna redigeringsprogram, Photoshop, som eg har på prøve i 30 dagar. For her fann eg via søk eit skjema for tredjedelsregelen, som låg som ei skisse utanpå biletet, og eg kunne skjære biletet i høve til det gyldne snitt. Den raude vesten vert blikkfanget i biletet, og leiar blikket til sjåaren. Ved å plassere denne kontrasten i det gyldne snitt, vert det eit meir harmonisk bilete.Eg valde å skjære biletet i blikkretninga/ bevegelseretninga, for å få meir luft der.Eg synset biletet kjem meir til sin rett ved å endre det slik.







Her har eg gjort det same i eit kvadratisk format. Øvst er motivet plassert på midten, nederst er motivet plassert i høve til tredjedelsregelen. No er fokuset mitt heilt klart på personane, og kva som skjer med dei. Dess nærare ein kjem personane, di meir går ein frå å tenke "leik i strandkanten" til å lure på om guten frykta vatnet og ville stikke av frå ein badeglad far : ).


"Some Trains Go Nowhere"






Dette fantastiske biletet fann eg på Flickr.
Det er tatt av John Mueller i Seattle ein dag med dramatiske skyer. Dette gamle toget er 100% i ro, likevel vert det fullt av liv i motivet på grunn av skyene og fargane. Om Mueller ikkje hadde lagt farge på toget hadde skyene fått fullt fokus. Dei sterke fargane gjer dette biletet kontrastfylt og spanande, dei lyser opp den truande stemninga skyene og den mørke skogen gir. Blikket mitt vert retta mot den raude vogna ved første augekast. Himmelen som speglar seg i vindauga. Dette er i tråd med tredjedelsregelen.Dei tre plana i biletet leier også blikket mot hovudmotivet i mellomgrunnen. Det er ingen frostyrrande element i forgrunnen, berre rette linjer som går langs motivet, og forsterkar lengda.
Ein annan kontrast i biletet er det gamle og slitte toget, og dei nesten fluoriserte "moderne" fargane som er nytta i redigeringa. Genialt!




1 kommentar:

  1. Jeg likte refleksjonene og bildene dine veldig godt, Anna! Veldig spennende hvor store endringer det kan bli med å redigere et og samme bilde. Kjekt at du har tatt utgangspunkt i det samme bildet hele veien. Bildet ble jo bare bedre og bedre :-) Gjennom bildeserien din ser man virkelig hva riktig komposisjon og lys kan gjøre. Og ikke minst hvor viktig det er å gå nærme motivet.

    Likte bildet fra Seatle også! Spennede bruk av farger og skyer.

    SvarSlett