skip to main
|
skip to sidebar
Anna Vold sin Studieblogg for DKL
søndag 4. oktober 2009
Testinnlegg h09
Dette innlegget er kun ein test.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Studenten og den tolmodige mannen
Bloggarkiv
►
2010
(20)
►
mai
(1)
►
april
(12)
►
mars
(1)
►
februar
(5)
►
januar
(1)
▼
2009
(21)
►
november
(7)
▼
oktober
(14)
Oppdraget, visjonen og resultatet- kva skal skje ...
Integrering av IKT
Definisjonar av digital kompetanse
Elevane sin mediekultur i undervisninga ?
Kommentar til Anders sin blogg
Digital foto
Gi rom for kompetanseutvikling!
Kva slags kompetanseomgrep som kjem til uttrykk i ...
Er læraren "flaskehalsen" i forhold til at eleven ...
Korleis motvirke kopiering og plagiering i skulen.
Å bruke skulerelaterte lenker frå nettet.
Frivillig oppgave 2: Datavirus
Testinnlegg h09
Testinnlegg h09
Min bloggliste
randikvas-studieblogg for DKL
فوائد شرب الرجل منيه / سحر المني من أخطر أنواع السحر source:
for 2 år siden
wenkesovi - Studieblogg for DKL
Mini Cooper S 2017 Top Speed
for 3 år siden
Espensper - En studieblogg for DKL
Kommentar til blogginnlegg (2)
for 13 år siden
Elisabeth
Adjunkt med opprykk!!
for 13 år siden
Brittrosa - Studieblogg for DKL
Noen gode ord til gruppemedlemmene og deres blogginnlegg
for 13 år siden
moniper - Studieblogg for DKL103-104
Fremmedspråk på mellomtrinnet
for 14 år siden
Tom Knudsen
Intervju av en medelev
for 14 år siden
havmoe - studieblogg for DKL
Til eksamen - Radio DKL
for 14 år siden
Anna Vold sin Studieblogg for DKL
Korleis påverkar den digitale fritidskulturen samhandling?
for 14 år siden
VELKOMMEN TIL BENTE SIN STUDIEBLOGG...
Podcast
for 14 år siden
Digital kompetanse i læring
Medieproduksjon
for 14 år siden
grethans - studieblogg for DKL
Mediedanning og mediepedagogikk
for 14 år siden
magnusros - Studieblogg for DKL
Podcast til inspirasjon!
for 14 år siden
Tore N - Studieblogg DKL
Mediedanning
for 14 år siden
Mari - Studieblogg for DKL
TPO
for 14 år siden
kirstijoi-Studieblogg for DKL
Tilpasset opplæring
for 14 år siden
Lassesvel - Studieblogg for DKL
Tenkeverktøy
for 14 år siden
tarjeiske studieblogg DKL
Musikkwiki
for 14 år siden
eriksvens - Studieblogg for DKL
En oppsummering
for 14 år siden
ellentybr - studieblogg for DKL
Informasjonsnav
for 14 år siden
annekariv - studieblogg for DKL
Digital arena
for 14 år siden
werner-studiebloggDKL
Netvibes og RSS
for 14 år siden
jonhallvs - studieblogg for DKL
Kommentar til Britt
for 14 år siden
meretejos - studieblogg for DKL
Barn og unges digitale arena
for 14 år siden
Kjerstin
Sammensatte tekster i skolen
for 14 år siden
ninaevens blogg for DKL
Tilpassa opplæring
for 14 år siden
Lars sin DKL-Blogg
Tilpasset opplæring og IKT
for 14 år siden
ragnhildo-studieblogg for DKL
SLUTT.
for 14 år siden
gunnmyren - Studieblogg for DKL
TPO
for 14 år siden
anderstei - Studieblogg for DKL
Sosial web
for 14 år siden
thoreandb -studieblogg for DKL1
Tilpassa Opplæring (TPO)
for 14 år siden
hegeholte - Studieblogg for DKL
Tilpasset opplæring
for 14 år siden
annelise
Informasjonskompetanse 3
for 14 år siden
gurisoraa-Studieblogg for DKL
Tilpasset opplæring
for 14 år siden
heidialbe - Studieblogg for DKL
Mediedanning og mediepedagogikk
for 14 år siden
Ninakj`s studieblogg DKL
Tilpasset opplæring og IKT
for 14 år siden
Synnøve - Studieblogg for DKL
Videoproduksjon.
for 14 år siden
heidnokle - studieblogg for DKL
"TPO"
for 14 år siden
Eivindgul - Studieblogg for DKL
A3 - Min arbeidsprosess
for 14 år siden
ingebjrgl - Studieblogg for DKL
Brukertesting
for 14 år siden
Studieblogg for DKL
Informasjonskompetanse
for 14 år siden
kristiankaaringen
Informasjonsnav-RSS
for 14 år siden
Mariannes studieblogg for DKL
...Twitter i undervisningen???
for 14 år siden
brittjork-studieblogg for DKL
Digitale foto
for 15 år siden
Nina Marie - Studieblogg for Digital Kompetanse i Læring 1
Fusk og plagiering - ei lita historie
for 15 år siden
EllRav-Studieblogg for DKL
Mariadomm - Studieblogg for DKL
Studieblogg-for DKL
Følgere
Kva fengar 5.-7.klasse best trur du?
Kva for nettsamfunn vil du (helst )nytte i undervisninga?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar